Η μικρή Φωτεινή. Για να μην ρωτάτε δηλαδή...

Πέμπτη 23 Φεβρουαρίου 2012

ΕΚΠΟΜΠΗ ΔΕΚΑΤΗ ΤΡΙΤΗ

Τραγούδι αναφοράς : Μου ταξες ταξίδι να με πας

Στίχοι: Σώτια Τσώτου

Μουσική: Χρήστος Νικολόπουλος

Πρώτη εκτέλεση: Δήμητρα Γαλάνη

Να 'ξερα των άστρων το σκοπό - των άστρων στην έκπαγλη σελήνη – καλή ακρόαση (Αρβανιτάκη – Ξυδάκης όσα άστρα γύρω βρίσκονται)

να σ' τον λέω, να σε νανουρίζω – με τραγούδια του Μάνου (Κωχ-Νανούρισμα)

Να 'μουνα θεός να σου το πω: - μόνο για λίγο (Πάριος – Νάμουνα Θεός)

"Πάρ' τον Γαλαξία, σ' τον χαρίζω". –μαζί με την καρδιά μου (Αγγελόπουλος-Σου χαρίζω την καρδιά μου)

Πόσο σ' αγαπώ, πόσο σ' αγαπώ – πουλάκι του δρόμου (Σιντζάνη – Πόσο σ αγαπώ)

Μου 'ταξες ταξίδι να με πας - Μακρινό ταξίδι (Καλογιάννης – Ταξίδι)

όσο μακριά ο κόσμος φτάνει. – αλλά ο κόσμος σου να είμαι εγώ (Καγιαλόγλου-Ο κόσμος σου να είμαι εγώ)

Πού αλλού, καρδιά μου, να με πας; - Άντε καρδιά μου (Πορτοκάλογλου-άντε καρδιά μου)

Πήγα στον παράδεισο και φτάνει. – στον παράδεισο που ανοίγει με αντικλείδι (Παπακωνσταντίνου – Ο παράδεισος ανοίγει με αντικλείδι)

Πόσο μ' αγαπάς, πόσο μ' αγαπάς. (Τσανακλίδου – Αν μ αγαπάς)

Μάλαμα στα τζάμια το νερό – της βροχής (Φάμελλος – το νερό της βροχής)

κι ούτε μια σταγόνα δεν ορίζω. – στον ωκεανό (Γαβαλάς – σταγόνα στον ωκεανό)

Όλο μου το βιος, ό,τι φορώ η ψυχούλα μου και σ' τη χαρίζω. (Μπλε – σου χαρίζω την ψυχή μου)

Πόσο σ' αγαπώ, πόσο σ' αγαπώ.


Την επόμενη Κυριακή ένα ακόμα τραγούδι για τη μικρή Φωτεινή θα είναι στα ραδιόφωνά σας . Ευχαριστώ που μείνατε μαζί μου. Καλό βράδυ.


Ακούστε εδώ την δέκατη τρίτη εκπομπή :

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου