Η μικρή Φωτεινή. Για να μην ρωτάτε δηλαδή...

Πέμπτη 23 Φεβρουαρίου 2012

ΕΚΠΟΜΠΗ ΔΕΚΑΤΗ ΤΕΤΑΡΤΗ

Τραγούδι αναφοράς : Η φάμπρικα

Μουσική : Γιάννης Μαρκόπουλος

Στίχοι : Γιώργος Σκούρτης

Πρώτη εκτέλεση : Λάκης Χαλκιάς

Η φάμπρικα δε σταματά – μα εσύ σταμάτησε τους δείκτες (Ρένα Κουμιώτη – Σταμάτησε του ρολογιού τους Δείκτες)

δουλεύει νύχτα μέρα (Δημήτρης Παπαμιχαήλ – Μέρα νύχτα)

και πώς τον λεν το διπλανό – Κώστα Ιάκωβο ή Αργύρη (Θέμης Ανδρεάδης – Τραγούδι για καφενεία)

και τον τρελό τον Ιταλό – ας τον στην τρέλα του (Μανώλης Μητσιάς – Τρελός)

να τους ρωτήσω δεν μπορώ – κι εσύ μη με ρωτάς (Μάνος Λοΐζος – Μη με ρωτάς)

ούτε να πάρω αέρα – στην ανθισμένη γη (Φαραντούρη – Το γελαστό παιδί)

Δουλεύω μπρος στη μηχανή – που τόσο αγαπώ (Λήδα και Σπύρος – Οι μηχανές μου)

στη βάρδια δύο δέκα

κι από την πρώτη τη στιγμή – που τρέχει το μυαλό πολύ (Ηρακλής Τριανταφυλλίδης – Η στιγμή)

μου στείλανε τον ελεγκτή

να μου πετάξει στο αυτί δυο λόγια νέτα σκέτα – σαν τσιγάρο σέρτικο (Μητροπάνος – Μ’ ένα τσιγάρο σέρτικο)

Άκουσε φίλε εμιγκρέ – της Ελλάδας ή της Ρουμανίας ή… (Λένα Πλάτωνος-Εμιγκρέδες της Ρουμανίας)

ο χρόνος είναι χρήμα ή κρίμα (Μάνου – Ο χρόνος είναι κρίμα)

με τους εργάτες μη μιλάς

την ώρα σου να την κρατάς – την ώρα της φωτιάς (Καφάσης – Η ώρα της φωτιάς)

το γιο σου μην το λησμονάς

πεινάει κι είναι κρίμα – πειναει για σενα (Αρβανιτάκη – Του πόθου τ’ αγρίμι)

Κι εκεί στο πόστο μου σκυφτός ξ

εχνάω τη μιλιά μου - Δε λυπάμαι που 'χεις φύγει από 'μένα μακριά ντρέπομαι τα σκαλοπάτια π' ανεβαίναμε αγκαλιά (Μάλαμας – Τρεις καφέδες)

είμαι το νούμερο οχτώ

με ξέρουν όλοι με αυτό – κι ούτε καρδιές κατάκτησα ούτε και πήρα κάστρα (Δημήτρης Μητροπάνος – Με ξέρουν Σταύρο μοναχά)

κι εγώ κρατάω μυστικό

ποιο είναι τ' όνομά μου – μα εσύ πες μου μόνο αυτό , δεν θέλω άλλα λόγια (Τσανακλίδου – Φίλε)

¨Ένα ακόμα τραγούδι για τη μικρή Φωτεινή θα είναι στα ραδιόφωνά σας την επόμενη Κυριακή στις 8, στον Ανατολικό FM.

Ευχαριστώ που μείνατε μαζί μου, καλό βράδυ σε όλους.

Ακούστε εδώ την δέκατη τέταρτη εκπομπή :

2 σχόλια:

  1. Από μια άλλη Φωτεινή
    Χριστός ανέστη!
    αγάπη και μουσικές ανοιξιάτικες.
    ψητά, κρασιά, ευθυμία, περισυλλογή, ωραία γλυκά και καιρός γλυκός επίσης.
    καλά να περνάς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΩΣΤΑ!
    ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙΣ ΩΡΑΙΑ ΣΗΜΕΡΑ.
    ΣΕ ΦΙΛΩ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή